Freithaaak

Idag är det fredag, och det är jag glad över. Wiho! hoppas helgen blir bra bara. Har inte riktigt bestämt mig för hur det blir ikväll. Utekväll med alkohol, utekväll utan alkohol, eller utekväll alls? Vi får se, något vill man ändå hitta på. Inte så översugen på att festa bara. Främst för att jag inte har någon alkohol, som vanligt, haha.

Snart är det dags för skolan. Tänkte bara visa en bild först som jag ritade i natt. Den är kanske lite...morbid...men jag är sjukt nöjd ändå. Första kroppen jag är nöjd med, som jag ritat helt utan att kolla på något annat för att jämföra. Har inte bestämt mig för om den är klar än, eller om jag ska skriva något + svärta lite runt om. Jag får helt enkelt tänka på saken. Men så här långt har jag kommit iaf.

image175

Kommentarer
Postat av: elin

ut o supa ut i supa ut o supa :P hehe

2007-03-09 @ 15:46:12
Postat av: Alle

Shiit...den var inte dålig...du är som Isaac i heroes...fast du gör dina grejer på natten istället för när du är hög:P

2007-03-09 @ 15:51:00
Postat av: Fräddan

Elin, när vill du inte supa? :P

Postat av: Miriam

Skitsnygg!

2007-03-09 @ 16:32:00
Postat av: Nea

Sjukt fin Fräddan :D

2007-03-09 @ 18:40:21
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: Fräddan

tack :)

2007-03-10 @ 11:15:04
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback