Freddie

Idag har det varit chill efter att man kommit hem. Inte gjort ett piss förutom att måla en ny liten gubbe i PS. Och det har tagit halva eftermiddagen ungefär, haha. Men söt blev han, min lille Freddie! Förresten är det ju jag, så varför skulle den inte vara söt? Jag och Alle kan trycka upp matchande tröjor till dubbeln! haha.

Provet idag gick väl sådär. Kom typ bara saker ajg var osäker på. Ifs var jag osäker på typ allt så vafan. Men det blir nog bra. För övrigt hade vi projektmöte och vi blev inte lika dissade som jag trodde att vi skulle bli. Hon tyckte vi var bra på gång ändå, bara att vi måste lämna in fler loggböcker. Men det ska nog gå bra. Jag skulle bara utveckla mina tankar mer så kunde jag hamna på mvg när det gällde loggboken iaf.

Träning ikväll, inte alls fel. Jag börjar känna att taggningen inför Ystad kommer. Har inte orkat lämna in extraracket på omsträgning, så ajg hoppas att inget händer. Annars får man hoppas på någon annan. Men chansen borde inte vara stor att man slår sönder två rack på samma tävling...eller?


image194

Kommentarer
Postat av: Johan, amerikanen ya now!

Sitter har nu sjuk, lock i oronen och en massa skit. Kanske ska gora natt i PS sa man kan aga dig :D nah, inte mojligt antar jag.
Vad har du som projekt?
Akte nastan pa ett projektarbete har over ocksa, klarade mig dock.
Haha, jaja, ska sluta tycka synd om mig nu.
Ha det bra grabben, njut av Ystad. Onskar fan man var dar, tror dock jag ska delta i nan tavling snart. Sen har man ju stavhopp, hojdhopp mm.m ocksa, vem fan trodde jag skulle borja med friidrott :S
Va fan, relaxa lite i livet annars verkar det gar bra hemma ocksa! Peace out :P
Sjoberg

2007-03-13 @ 23:18:01
Postat av: Fräddan

Haha! jag lovar, nästa gång jag relaxat för mycket skyller jag på den smygfete låtsasamerikanen! :D lycka till, och vi syns snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback