Förståelse

Jag kanske söker förståelse för ofta. Eller jag vet inte. Men det har alltid fungerat innan, men nu verkar det inte finnas någon vilja att förstå. Det kanske är jag som är naiv, vill se det bästa i alla, och som förlåter allt för lätt i längden. Men samtidigt så är det väl det som gör mig till mig. Jag hade kanske inte hade träffat de jag träffar idag om det inte varit för att jag är just sådan. Men jag vet inte. Det känns som allt faller, och jag försöker rädda spillrorna, men blir typ spettad av skiten istället.

Jag känner mig hemsk för att jag är jag
Jag är hemsk

Kommentarer
Postat av: anna wintour

jo det stämmer att man träffar vissa människor pga av att man själv är en viss person men tänk om man inte är nöjd med sin omgivning? Jag är inte det jag kanske är nöjd med 1 högst 2 personer då borde jag verkligen förändras för att byta ut dem mot bättre.

Postat av: anna wintour

du borde jobba som modell

vill så gärna se fler filmer som muriels bröllopp dvs ful o mobbad blir snygg o poppis har du någon tips snälla skriv till mig. dvs en film med revansh

2007-03-28 @ 21:20:52
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Fräddie

men det är det som är felet, att jag fortfarande är så nöjd och glad med alla...

2007-03-28 @ 21:55:46
URL: http://sandevar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback