För idag är det fredag

Bloggen var ju helt konstig igår så jag hinner ett inlägg innan jag ska till skolan. Nu har jag dock förståt varför, för designen här är lite annorlunda. Kul,  lite lättare att förstå kanske. Det återstår dock att se, haha.

Träningen igår gick hyffsat. Förutom att jag lär slå sönder mitt rack snart om jag hade tänkt fortsätta med alla jävla ramträffar. dags att lägga ner dom på heltid. Idag är det asfint väder, så jag tror minsann det blir en liten runda efter skolan, eller senare i eftermiddag. Hoppas att det går lika mys som sist bara. Dessutom var jag ju på min första teorilektion som var helt ok. alla snackade om att det skulle vara assegt. Första halvtimmen gick sakta, men det var mest för att Simon snackade om allt man skulle göra, regler och sånt. Men sen när vi väl började diskutera högerreglen och sånt enligt bilder så gick tiden snabbt. Det blir nog inte så dödens ändå.

Nä, jag antar att jag får börja göra mig redo för skolan. Går ju bara till 12, så jag klagar inte. Så nu ska jag upp och lyssna på ett projektarbete om älgar, väder eller vafan det var. Hoppas dom inte snackar hela lektionen så vi kan börja med vårt arbete om träningens betydelse för livsstilen. Det ska bli trevligt, me, Cage och Powerpoint, haha. Det brukar bli bra.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Simon är bra så jag tror inte att teorilektionerna blir så sega. Jag och Jenny hade ändå ganska roligt på våra. Satt och diskuterade en massa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback