Fjäderbollspangande

Nu har man varit och tränat lite. Slagit på små fjäderbollar så att det rök om det. eller inte, dock fick jag inte lika många kassa träffar idag (om man bortes från dubbeln mot Madde och Jimmy). Dock så gick det allmänt dåligt ändå för jag hade inget spring i benen alls. Jag skylle på benskyddet. Vad som däremot var bättre idag var att knät gjorde ont under spel, men nu är det ganska hyffsat. Kanske är så att jag inte ska ge upp än ändå. Får väl ge det lite tid, ömhet, kärlek och muskelsalva, haha.

Gött att ha sovmorgon till 11.15, fast ska nog gå upp lite tidigare och börja med körkortsteorin så jag blir färdig med den. Eller så gör jag den innan jag lägger mig. Äh, vi får se hur det blir. Huvudsaken är att jag hur som helst får den gjort.

American Idol på tv nu, haha fi fan va hemska vissa är. Jag fattar inte hur dom kan tro att dom kan sjunga? Taskiga morsor som inte säger att dom suger. Jag hade fan aldrig gått dit, det är ju typ att begå självmord eller något i den stilen.

Citat från korta hemvägen från träningen då Frida blev blöt:

- Fy fan va mörkt det är
- Ja, jag hatar när det är så här mörkt, man ser inte vattenpöl....
*plask*
- .....larna.....neeeeeeeeeeej.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback