Emelie-utmaning

Regler: varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn som ska utmanas.


1. Jag är en mycket nervös människa, även om jag försöker gömma det så bra som det går. Kan vara smågrejer som "ska jag verkligen sätta mig i mitten på raden om jag skulle behöva gå på toa". Annars kan det vara saker som skulle kunna göra att jag gör bort mig, för det vill jag inte. Oftast går det trots allt bra och ajg har överlevt, så jag vet inte varför jag fortsätter.

2. Jag är sjukt noga med vad jag tar på mig. Kan nog liknas vid en annan tjej ibland när jag står här hemma framför spegeln. Men jag försöker oftast gömma skavanker som jag inte tycker om. Ibland kan jag inför en utekväll byta kläder säkert både 3 och 4 gånger.

3. Jag är otroligt pendant när det gäller att skriva arbeten eller liknande (eller skrivande över huvud taget). Har man en grupparbete i skolan, vill jag t.ex. skriva svar/uppsatser eftersom jag inte riktigt litar på andras förmågor. Kan verka oschysst, men sån är jag bara.

4. En av mina största fobier i livet är att spy. Det finns inget äckligare. Därför gillar jag inte heller att ha ont i magen, eller må illa, eftersom jag genast associerar till att spy. Har jag för ont i magen kan jag ligga och skaka i sängen eftersom jag är så nervös. Psyko I know, men vem visste inte att jag var konstig!

5. Jag är grymt opedant när det gäller min dator. Jag slänger allt direkt på skrivbordet, och när det blir för störigt slänger jag in det i mappar lite här och var. Sedan fylls skrivbordet sakta men säkert igen. 

6. Jag diggar att baka American style! Dvs stort och mycket, och den enda som klagat hittills är främst Jenny. Johans studenttårta bestående av två megastora chokladkakor ovanpå varandra med glacyr både mellan och runt om visade sig vara en enorm succé (Även om jag själv inte tyckte det var någon hit på grund av att jag visste vad hur mycket smör som ingick, haha)

Känner inte så många fler bloggare. Men Kusin, Broder, Becka, Nickie och Tina kan ju få göra den om dom känner för det!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak. Hur får man bort själva bloggnamnet? Jag menar, om du kollar på min layout så står det Televinken och det vill jag ta bort. Hur har du gjort? :)

Postat av: Fräddan

Om du kollar riktigt noga så är det inte borta, jag har fuskat så det står i vitt. Stör mig något sjukt på att jag inte riktigt kan göra som jag vill pga det :P

2007-03-12 @ 18:47:07
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Amanda

Ah, smart! Haha, att man inte kan tänka ut sånt. Men nej, varför skulle jag kunna det. Tack i alla fall, får väl göra mitt i svart då! :)

2007-03-13 @ 11:41:23
URL: http://tellis.blogg.se
Postat av: Tiiina

Jag antar utmaningen xD

2007-03-13 @ 16:22:17
URL: http://akzira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback