Dåligt bloggande

Idag har jag varit riktigt dålig på att blogga måste jag bara medge. Men ajg har itne haft någon lust bara. Det blev ganska sent innan jag somnade. Ganska ofrivilligt, samtidigt som det var frivilligt, eftersom jag gav mig in på oupptäckta stigar. Jag tänker hoppa det från och med nu. Aldrig mer.

Idag var jag och Made seriösa på geografin och jobbade på ganska bra. Jag lämnade äntligen in mina och Palles frågor som ajg haft i mitt block aslänge utan att renskriva. så nu har man raderat det från samvetet också. Mitt på lektionen ringde även mobilen, och det visade sig vara från sjöbergs, så jag antar att min kostym har ramlat in. Gött, för då blir det till att in och prova imorgon.

Jag hade även sista teorin idag, jippie! nu ska man bara vara duktig nog att gå ner där och plugga lite så man får pärmar och skit färdigt. Sen var det träning. Knät kändes ganska bra faktiskt, och det där bandet jag har verkar faktiskt funka helt okej, för det blev t.o.m singel idag.

Nu har jag även suttit och fortsatt retuschera bilden till projektet. Får jag säga det själv så tycker jag att det blir riktigt bra. Inte för att skillnaden är jättestor. Men den är ju inte färdig ännu. Det ska nog bli riktigt bra om jag bara får lite mer tid till boobs n' ass! haha.

Mitt iaktagande öga fäller en uppgiven tår

När jag ser er känna smärtan

från återurgröpta gamla sår

skurna med skärvor från krossade hjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback