Dåligt bloggande

Det var sjukt dåligt bloggande igår, så jag ursäktar så väldans mycket och jag ska skärpa mig.

Jag är jäkligt trött, men ändå nöjd.
anledningen var studentfesten igår. Jag ar väldans nykter, men på grund av obehövlig garderob så fick jag mig en cider mest för sällskapets skull. Det var helt okej. Lite shaky hanns också med, alla var så onyktra så jag sket i vilket, men tydligen gillade inte mitt knä det. Så idag har jag gått med inlindat knä, och det känns bättre än inatt iaf.

Ska man eller ska man inte gå på den där riksbanksskiten? Känns som om det bara kommer bli jag, men jag får väl offra mig. Är verkligen inte alls intresserad av vad han har att säga + att jag har en redovisning imon som ajg inte börjat plugga på, och till råga på allt så har jag 2 timmars teori också. Men det löser sig säkert. Det brukar det ju göra.

Ingen tränng ikväll heller nej. Sjukligt bittert som vanligt, men vad gör man. Bättre få det att läka lite än att förvärra det antar jag...

Och sist men inte minst, grattis Alle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback