Crappy emotions

Så sitter man här igen. Åter ensam en tråkig lördagskväll helt utan något som helst intressant innehåll. Okej, The Ark vann, whatever. Antingen gör dom succé eller så blir det megaflopp, orka bry sig för tillfället. Har varit heeeeelt sanslöst konstig idag, för att inte tala om nu ikväll. Men jag antar att det har varit en kombination av trötthet, känslor, för mycket konstiga tankar, dum mage och för lågt blodsocker. Så efter melodifestivalen tog jag en timmes promenad. Det var gött med lite luft eftersom det var längesen jag var så här skum. Crappy emtional thingy stuff!

Torn apart at the seams and my dreams turn to tears
I'm not feeling this situation
Run away try to find that safe place you can hide
The best place to be when you're feeling like Me

All these things I hate revolve around Me
Just back off before I snap


 


Kommentarer
Postat av: Miriam

Varför läste jag "Just jack off before I snap"?XDD Jag är nog sjuk... ^^;

Du festade ju igår ju? Chilla man, du har nog roligare än mig ~

2007-03-11 @ 10:24:36
Postat av: Fräddan

haha joo, men vet man att man måste plugga röv typ en hel vecka i sträck så vill man helst göra något innan man drar ner sig i skiten :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback