Bloggprio!

Nu har man äntligen kommit hem. Och egentligen borde jag inte sitta här för jag borde sitta med min jävla mattebok eftersom jag har prov imorgon. Men det fick bli bloggprio, eftersom jag inte bloggat sen fredes.

Helgen har varit bra. Med sjukt mycket flumm, som förväntat, och både bra och dåligt spel. Tyvärr är knät typ kört i botten , så det är en jävlans tur att man ska till doktorn på tisdag. Antingen får jag väl veta vad det är, eller så får ajg väl en remiss. Jag hatar dock remisser för det tar typ femtioelva år att komma dit då.

Jag är alldeles för trött och flippad på matten för att orka skriva några resultat från helgen. Men jag kan ju bara nämna att Mikey vann förstaplatsen i C med bästa sammanlagda pro-viva poäng. Och CBF tog hem bucklan för bästa klubb igen. Inget oväntat något av det, men sjukt roligt ändå måste jag säga! Så även om knätsuger, och jag har en jävla träningsvärk i rumpan, så var helgen väldigt lyckad.

Några citat måste ju tas med:

- Jag vann en match, jag är inte så tjock ändå!
Malin efter att ha vunnit en stenhård singel

- Det är Alles nötter som ligger krossade på golvet.
Don't remember who!

More to come!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback