Bittert

En annan trodde ju att man hade fått studiebidraget nu, men där blev man fan dragen vid näsan. Så det blev inga nya byxor. Det avr synd för ajg har typ inte köpt några nya kläder på skitlänge. Om man bortser från en t-shirt då. Men som tur väl var så var pappa skyldig mig pengar så jag har så det räcker till ikväll. Det ska bli sjukt trelvigt att komma ut och käka Thai och snacka lite skit.

Var även och kollade på kostym. Blev inte så upphetsande eftersom han var tvungen att beställa hem lite nytt för han ahde inte i exakt dom numren och färgen ajg behövde. Men jag ska dit och prova nu i veckan igen och då ska allt vara komplett! förutom att byxorna var tvungen att sys in i rumpan. Tydligen har jag sjukt skum kropp. För mina lår gjorde att jag var tvungen att ha större byxor. Det är mina badmintonlår, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback