Bara för att jag hatar söndagar

Då är det söndag igen. Jag hatar söndagar. Speciellt söndagar som denna så jag vet att jag måste plugga som bara den. Som vanligt vill jag inte plugga som bara den för det är så jävla tråkigt. Men jag får väl hålla ut. Den här och nästa vecka. Sen blir det lungt ett tag framöver förhoppningsvis.

Sitter här och lyssnar på musik. Gårdagens konstigheter är hyffsat bortblåsta verkar det som. Ritade lite, blev inget seriöst men jag lägger in bilden ändå. Blev ett litet mangasjälvporträtt kan man säga. Hade egentligen velat rita något annat i natt. Men jag tog mig liksom vatten över huvudet för jag kan inte rita så bra som jag vill. Iaf inte få ut det på pappret. Menmen, who cares.

Jag är sjukligt sugen på godis. Kanske blir en långprommenix sen så kan jag handla lite på vägen. Helst inte dock. Ska inte äta sånt onyttigt skit. Har ifs inte ätit nåt godis sen förra helgen, men ändå.

mangeme

Kommentarer
Postat av: Alle

Freddie goes pokemon big time:P

2007-03-11 @ 12:19:28
Postat av: Nea

Jag kan fortfarande inte glömma ditt öga från i fredags :P

Postat av: Fräddan

Haha Alle, jag lovar att göra en pokemonbild på mig till dig! :P

Nea> It's all in the wrist ;)

2007-03-11 @ 15:13:08
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback