Allt kändes så bra

Allt kändes så bra men så fick vi ett litet halvkinkigt mail från vår handledare till projektarbetet. Hon ville träffa oss omgående. Faktum är att jag inte ser fram emot det alls för vi har inte gjort så mycket sedan sist och är nog ganska slappa jämfört med vissa andra. Det är bara jobbigt att ta sig tiden när man har så mycket annat att göra. Men hon förstår oss förhoppningsvis. Hon är trots allt psykologilärare. Vi ska därför jobba röven av oss imon, så vi får lite mer gjort. Sen får arbetet komma i första hand nu fram tills det ska redovisas. Jag vill inte ha ett G bara för att man är för slappa.

Faktum är att det ett tag innan lovet kändes som att jag skulle gå in i väggen. Inte konstigt att man inte hade någon lust till något och att magen var helt över-fucked. Kul att det är så här nu. Hur ska det då bli när man går på högskola?

Eftersom jag panikade som fan så skrev jag nästan en hel sida inledning till arbetat. Då har vi något iaf. Dessutom kollade jag nätet efter lite material om falsk marknadsföring. Men ajg hittade nada. Så det blir nog till att slå i lagboken, men det ska väl inte vara några problem, haha. Nu ska jag sova lite och glömma bort mitt fuckade liv för en stund, så kan jag fysa sen och förhoppningsvis göra utlopp för mina inre agressioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback