Aj!

Mitt knä är värre än någonsin. Vet inte om det hade tänkt göra ont allmänt, eller om det var för att jag använde knäskyddet. För ska man ha mindre ont så hjälper det inte. Skit också. Jag som var så nöjd efter min springrunda igår. Sjukt depressivt alltså. Ännu en anledning att gå ner typ 30 kilo...

Inte nog för att man är kink på knät, så blev jag ännu mer kink när jag kollade på schemat inför infodagen imorgon. Den som gjort det verkar vara totalt intelligensbefriad. För dom har lagt växjö universitet, lunds universitet, linköpings universitet och halmstad högskola på samma tid! Jävla tröghuvuden. Men jag får väl se två av dom iaf, eftersom dom har info i två pass. Det blir sovmorgon i vilket fall som helst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbigt med knät, hoppas det ordnar sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback