Midsommar

Ja då var man hemma efter midsommarfirandet. Härregud, jag har nte vairt så onykter på länge. Fattar dessutom inte var det kom igfrån. Kroppen kasnke har avvänjt sig sen studenten eller något. Jaja, vem fan bryr sig, trevligt var det iaf. Mätt så in i helvete är jag också. KLänns som jag inte gjort nåt annat än att kränga. GFast jag och Alle gick hem så man har väl gjort av med en del.  Vet inte vvadhan tyckte, men jag tyckte det var sjukt najs. Lite luft och lite motion skadar aldrig. Dessutom snackade vi som fan hela vägen, både seriöst och oseriöst. Så tiden försvann som ingenting. Men det kanske bara var jag.

Glad midsommar på er alla, igen. Oregning sådan för det har fan slutat regna. Hoppas ni alla har haft minst lika kul som jag. För då har ni haft jävligt roligt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback