Matteröv

Okej, provet idag var ingen hit för fem öre. Men jag är glad om jag får ge. Dock bittert när både Alle och Jenny tyckte det var lätt. Fast jag fick hjärnsläpp, något som jag grämer mig som fan över nu, för jag fattar inte hur trög man kan vara ibland. Ska alltid gör allt svårare än vad det är. Dessutom är jag förkyld och vill bara hem. Men måste lämna nyckel till Madis, så jag hoppas han kommer, för jag tänker inte träna småttingar i det här tillståndet. Dessutom har vi planeringskonferens. Isch.

Pluggkvällen igår blev snarare pluggnatt. Vi satt nämligen med matten till kvart över elva, och sedan satt vi och snackade skit en timme till. Försökte komma på så många konstiga ord som möjligt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback