Fucking finnfabrik

Nej, nu pratar jag inte om de finska mödrarna som producerar finska barn. Och inte heller de företag som bakar små finska pinnar som egentligen mest smakar mjöl med lite pärlsocker på. Jag syftar på mitt fula jävla ansikte. Under slutet av sommaren har mina finnar näst intill försvunnit och jag har varit glad som fan för det. Men så fort ,det vi kan kalla värmen, försvann så har det exploderat. Jag har lust att gå och dränka mig i någon mörk smålänsk sjö där alla fiskar pratar som Karl-Oskar och Kristina så att jag går en riktigt plågsam död till mötes.

Fuck facial fucking finns! (Jag vet att det heter zits men det skiter jag i)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oschysst att hacka på småländskan!! =O Tänk på vem du umgås med (läs: mig) ;D

Postat av: Fräddie

Jää kälmäritiskäään ;)

2007-09-02 @ 00:05:18
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback